ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΛΟΛΗΣ
"Θεωρώντας ως ισχυρότερο διαπραγματευτικό χαρτί της κυβέρνησης την παρουσία στο Σύνταγμα", σε συνέχεια των κινητοποιήσεων της Κυριακής, αλλά και της περασμένης εβδομάδας, οι πολίτες συγκεντρώθηκαν και χθες, την ώρα του Eurogroup, στην Πλατεία Συντάγματος προκειμένου να πάρουν ακόμα μια βαθιά "ανάσα αξιοπρέπειας" και να ενισχύσουν την προσπάθεια της κυβέρνησης.
Το κάλεσμα έγινε και αυτή τη φορά αυθόρμητα μέσω των social media, με τους πρώτους πολίτες να φτάνουν στην Πλατεία Συντάγματος λίγο μετά τις 5 το απόγευμα. Όσο περνούσε η ώρα όλο και περισσότερος κόσμος έβγαινε από το μετρό με προορισμό την πλατεία και έπαιρνε θέση μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη, όπου ήδη είχαν τοποθετηθεί τα πρώτα πανό συλλογικοτήτων. Νέοι, ηλικιωμένοι, γυναίκες, άντρες, μετανάστες ακόμα και μικρά παιδιά, κρατώντας σημαίες της Ελλάδας και του ευρωπαϊκού Νότου ένωσαν και πάλι τις φωνές τους και έγινα η αιχμή το δόρατος ενάντια στην λιτότητα που πλήττει την Ευρώπη. "Από την Ελλάδα ώς την Ισπανία όλη η Ευρώπη να γίνει μια Πλατεία" φώναζαν έχοντας υψωμένες τις γροθιές τους και ζητούσαν και υπόλοιποι λαοί του κόσμου να σταθούν στο πλευρό τους. "Αδέρφια του κόσμου, πάρτε τους τον αέρα", έλεγε χαρακτηριστικά ένα πλακάτ που ήταν κολλημένο σε μία κολόνα μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη.
Σταδιακά κόσμος πύκνωσε τόσο, που η τροχαία αναγκάστηκε να κλείσει τη Λεωφόρο Αμαλίας, πάνω στην οποία οι πολίτες είχαν στήσει πηγαδάκια συζητώντας για τη μέχρι τώρα πορεία των διαπραγματεύσεων, ενώ αρκετοί από αυτούς κατήγγειλαν και τη στάση των Ευρωπαίων εταίρων. Άλλωστε πανό που ανέγραφε "Μέρκελ δεν είμαστε προτεκτοράτο σου" αποτύπωνε με ξεκάθαρο τρόπο τα αισθήματα του ελληνικού λαού απέναντι στις απαιτήσεις των εταίρων. Μάλιστα, υπήρξε συζήτηση των πολιτών και μελών του Πανελλήνιου Μετώπου Πλατειών για το πώς θα συνεχιστεί ο αγώνας και θα γιγαντωθεί το κίνημα κατά της λιτότητας, ενώ το Μέτωπο Πλατειών είχε στο τραπεζάκι του κουτί όπου οι πολίτες συνέδραμαν ώστε να υπάρχει μικροφωνική στις επόμενες συγκεντρώσεις.