Live τώρα    
Τσιμισκή και Αριστοτέλους / Οι σχολικοί φύλακες ξαναστήνουν το κέντρο αγώνα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τσιμισκή και Αριστοτέλους / Οι σχολικοί φύλακες ξαναστήνουν το κέντρο αγώνα

Θεσσαλονίκη

Οι σχολικοί φύλακες της Θεσσαλονίκης σήμερα θα κάνουν τη δική τους «αισθητική παρέμβαση» στο κέντρο της πόλης ξαναστήνοντας το κέντρο αγώνα στην Τσιμισκή με Αριστοτέλους που ξήλωσε ο δήμος. Έτσι καλούν όλους τους αλληλέγγυους πολίτες στη μία το μεσημέρι να δώσουν το «παρών» για "να βάλουμε τη δική μας πινελιά στο τι είναι καλαίσθητο».

«Να φωνάξουμε ότι ο αγώνας συνεχίζεται, τίποτα δεν μας χαρίζεται, μακριά από συντεχνιακές αντιλήψεις και διαχωρισμούς δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Απέναντι στις αντιδραστικές και φασιστικές αντιλήψεις» τονίζουν στο κάλεσμά τους. Ως γνωστόν, συνεργεία του δήμου με εντολή της διοίκησης Μπουτάρη αργά το βράδυ της Τρίτης πήγαν στο σημείο όπου είχε στηθεί εδώ και πολλούς μήνες το κέντρο αγώνα των σχολικών φυλάκων, των καθαριστριών του ΥΠΟΙΚ και των απολυμένων της Coca Cola και αφαίρεσαν ομπρέλες, καθίσματα και τραπεζάκια, τα οποία μετέφεραν σε χώρο σκουπιδιών. Η αιτιολογία σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο καθαριότητας ήταν ότι χαλούσε την αισθητική αυτό το «τσαντίρι», όπως το χαρακτήρισε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0