Θεσσαλονίκη
Επιμένει στην παραίτησή του από τη θέση του συντονιστή της Νομαρχιακής Επιτροπής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ ο Νίκος Σαμανίδης και στην πρώτη μετεκλογική συνεδρίαση του οργάνου δήλωσε ότι αυτή του η κίνηση έχει έναν «συμβολικό και πρoωθητικό χαρακτήρα» για το κόμμα.
Ο Νίκος Σαμανίδης είχε παραιτηθεί προεκλογικά, χωρίς να κοινοποιήσει δημόσια την απόφασή του αυτή, προκειμένου να μη δημιουργηθεί πρόβλημα ενόψει της κρίσιμης για τη χώρα εκλογικής αναμέτρησης. Αιτία ήταν ο τρόπος της συγκρότησης του ψηφοδελτίου της Α' Θεσσαλονίκης, αφού -όπως υποστηρίζει-τα αρμόδια κεντρικά όργανα του ΣΥΡΙΖΑ δεν υιοθέτησαν τις συλλογικές προτάσεις της Νομαρχιακής Επιτροπής και συμπεριέλαβαν στο όνομα του «ανοίγματος» κάποια πρόσωπα με τα οποία τα τοπικά όργανα ήταν αντίθετα στη συμμετοχή τους. Ο ίδιος θεωρεί ότι από τη θέση του συντονιστή είχε την ευθύνη να τηρηθούν οι συλλογικές διαδικασίες του κόμματος και αφού, όπως επισημαίνει, δεν τηρήθηκαν, η παραίτησή του είναι μια «πράξη πρωθητική στην κατεύθυνση για τη διασφάλιση της έννοιας της συλλογικότητας και της δημοκρατίας που έχουμε ανάγκη σήμερα περισσότερο από ποτέ». «Στα πρώτα θετικά βήματα της κυβέρνησης της Αριστεράς πρέπει να προστεθεί έγκαιρα και ενισχυτικά η δημοκρατική και συλλογική λειτουργία του κόμματος», τόνισε στην «Αυγή».
Μέχρι την εκλογή νέου συντονιστή της ΝΕ Α' Θεσσαλονίκης, τα καθήκοντα εκτελεί ο αναπληρωτής συντονιστής της οργάνωσης Μίλτος Οικονόμου.