Live τώρα    
Χάκερ μηδένισαν λογαριασμούς ύδρευσης στον Δήμο Μάνδρας - Ειδυλλίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Χάκερ μηδένισαν λογαριασμούς ύδρευσης στον Δήμο Μάνδρας - Ειδυλλίας

Μηδενίστηκαν από χάκερ λογαριασμοί ύδρευσης στον Δήμο Μάνδρας - Ειδυλλίας της Δυτικής Αττικής. Η είδηση αυτή μας έρχεται από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ., που κλήθηκε έπειτα από σχετική έγκληση της δημάρχου. Σύμφωνα με την καταγγελία, "άγνωστος/οι προέβησαν σε παραποίηση των λογαριασμών ύδρευσης που είχαν εκδοθεί, και συγκεκριμένα σε μηδενισμό προηγούμενων οφειλών προς τον Δήμο".

Σύμφωνα με την αστυνομία, εξειδικευμένοι αστυνομικοί της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος πραγματοποίησαν έλεγχο στα υπολογιστικά συστήματα του Δήμου, στο πλαίσιο του οποίου διαπιστώθηκε η εγκατάσταση λογισμικών προγραμμάτων απομακρυσμένης διαχείρισης.

Η έρευνα συνεχίζεται και το προανακριτικό υλικό που θα συγκεντρωθεί θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0