Να αποδοθούν πλήρως οι πολιτικές και -εφόσον συντρέχουν λόγοι- ποινικές ευθύνες, για βαριά αμέλεια και ενδεχόμενο δόλο ζητά η δημοτική παράταξη "Ενότητα Ανατροπή και έργο για το Μαρούσι" αναφορικά με το χρέος των 56,4 εκατ. ευρώ προς ΙΚΑ και εφορία από τον Οργανισμό Εργασίας και τις δημοτικές επιχειρήσεις, το οποίο βαρύνει τον δήμο από το 1990 έως σήμερα. Όπως καταγγέλλει η παράταξη, "το 40% του χρέους δημιουργήθηκε από το 2007 και μετά" επί δημαρχίας Γ. Πατούλη. Σημειώνει, μάλιστα, πως, ενώ δεν υπήρχε ενημέρωση από τον δήμαρχο για το ύψος του χρέους, στο Δημοτικό Συμβούλιο της 5ης Ιανουαρίου, μετά τις διευκρινίσεις που ζήτησε η υπηρεσία του υπουργείου Εσωτερικών στο αίτημα του δήμου για ρύθμιση, ο δήμαρχος παραδέχθηκε στο δημοτικό συμβούλιο της 27ης Ιανουαρίου ότι το χρέος ανέρχεται σε 56,4 εκατ. ευρώ.
"Η ρύθμιση προβλέπει ότι από τους ήδη πετσοκομμένους κατά 60% κρατικούς πόρους θα παρακρατείται ποσοστό 5% έναντι της παραπάνω οφειλής. Για τον ήμο, αυτό σημαίνει -σε απόλυτους αριθμούς- παρακράτηση 350.000 ευρώ ετησίως και αποπληρωμή σε 160 χρόνια!" υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η παράταξη. Ξεκαθαρίζοντας ότι "το χρέος πρέπει να εξοφληθεί" γιατί "με τις ασφαλιστικές εισφορές και τους φόρους δεν επιτρέπονται παιχνίδια και μάλιστα για την εξυπηρέτηση πελατειακών ιδιοτελών παραταξιακών συμφερόντων". Η παράταξη καλεί την νέα ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών, "πριν να υπογράψει την απαιτούμενη υπουργική απόφαση, να φροντίσει να υπάρξει εκ μέρους του δήμου πλήρης διαφάνεια και ενημέρωση των δημοτών".
Η.Β.