Την Κυριακή, ώρα 12-2 μ.μ., στο αυτοδιαχειριζόμενο πρόγραμμα των απολυμένων της ΕΡΤ ertopen και συγκεκριμένα στην εκπομπή «Κανένας μόνος του», την οποία επιμελείται η Ευγενία Κατούφα, απολυμένη δημοσιογράφος της ΕΡΤ και δημοτική σύμβουλος του Δήμου Χαλανδρίου, θα παρουσιαστεί το βιβλίο του αντιπεριφερειάρχη Δυτικού Τομέα Αθηνών Σπύρου Τζόκα με τίτλο «Ο κύκλος των 'μάταιων' πράξεων». Η εκπομπή μεταδίδεται από τη νέα συχνότητα της ertopen 106,7 και στην ιστοσελίδα: www.ertopen.com (ΕΡΑ ΑΘΗΝΑ).