Ακόμα ένας μητροπολίτης τάχθηκε υπέρ της κατάργησης του θρησκευτικού όρκου στα δικαστήρια και κατά την ανάληψη των καθηκόντων των αιρετών αξιολογώντας ως θετική την επιλογή του πρωθυπουργού Αλ. Τσίπρα να δώσει πολιτικό όρκο. Ο μητροπολίτης Αργολίδας Νεκτάριος σημείωσε ότι "είναι απαράδεκτο να ορκιζόμαστε στο Ευαγγέλιο" επισημαίνοντας ότι "είμαι κατά της θρησκευτικής ορκωμοσίας όχι μόνο στη Βουλή, όχι μόνο στις υπηρεσίες, αλλά και στα δικαστήρια".
Ο Νεκτάριος παρατήρησε ότι "το να ορκιζόμαστε στο Ευαγγέλιο που είναι κατά του όρκου το θεωρώ απαράδεκτο" συμπληρώνοντας ότι "γι' αυτό και πολύ καλά έκανε ο κ. πρωθυπουργός που δεν ορκίστηκε και μακάρι να 'ρθει η ώρα να σταματήσει ο όρκος, ας βρεθεί κάτι άλλο". Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα και ο μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης Άνθιμος τάχθηκε υπέρ της κατάργησης του θρησκευτικού όρκου για τους αιρετούς και στα δικαστήρια.
Κ.Π.