Στον πυρήνα της στόχευσης της νέας περιφερειακής αρχής Αττικής βρίσκεται η δημιουργία πλαισίου προστασίας και υλικής υποστήριξης των απόρων, καθώς πρόθεση της νέας περιφερειακής αρχής είναι τα θέματα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης να τύχουν συνεργατικής και πολύπλευρης διαχείρισης. «Μέσα από συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα, από ίδιους πόρους και μέσα από άλλες πηγές χρηματοδότησης. Και βέβαια σχεδιασμένα, μέσα από μελέτη και συντονισμό και όχι αποκομμένα, με σπατάλη πόρων και δυνατοτήτων» τονίζει η Περιφέρεια, που οργάνωσε συνάντηση με εκπροσώπους Δήμων με σκοπό την διαμόρφωση "Κοινωνικών Συμπράξεων" για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Επισιτιστική και Βασική Υλική Συνδρομή για το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Άπορους (ΤΕΒΑ/FEAD) για την Προγραμματική Περίοδο 2014-2020". Στη συνάντηση, που συνδιοργάνωσε η αρμόδια θεματική αντιπεριφερειάρχης Κοινωνικής Πολιτικής Κατερίνα Θανοπούλου, συμμετείχαν εκπρόσωποι των δημοτικών αρχών και αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη από τους Δήμους Αθηναίων, Βύρωνα, Γαλατσίου, Δάφνης - Υμηττού, Ζωγράφου, Ηλιούπολης, Καισαριανής και Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας.
Στον χαιρετισμό της στην έναρξη της διαδικασίας, η αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Ερμίνα Κυπριανίδου ανέφερε πως «στις κεντρικές περιοχές της Αθήνας εκδηλώνεται βίαια η ανθρωπιστική κρίση που έχει προκληθεί από τις ακολουθούμενες πολιτικές λιτότητας και φτωχοποίησης» συμπληρώνοντας ότι «είναι μια ευκαιρία να πολλαπλασιάσουμε και να συντονίσουμε αυτές τις δράσεις, όχι μόνο σε σχέση με αυτή την πρόσκληση, αλλά καταγράφοντας ανάγκες και δυνατότητες συνεργασίας σε πολλά επίπεδα μεταξύ Περιφέρειας και δήμων».