Live τώρα    
Επαναλειτουργεί από σήμερα το ΚΤΕΟ Χολαργού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Επαναλειτουργεί από σήμερα το ΚΤΕΟ Χολαργού

Σε πλήρη λειτουργία επανέρχεται το ΚΤΕΟ Χολαργού με δαπάνη της Περιφέρειας, έπειτα από δύο χρόνια αναίτιας και επιζήμιας για τα έσοδα του Δημοσίου αναστολής των βασικών του λειτουργιών. Η επαναλειτουργία του ΚΤΕΟ Χολαργού, που έγινε σε σύντομο χρονικό διάστημα, με την αναβάθμιση του μηχανολογικού και μηχανογραφικού του εξοπλισμού, υλοποιεί προγραμματική δέσμευση της νέας Περιφερειακής Αρχής. Η περιφερειακή αρχή, από την ανάληψη της ευθύνης της διοίκησης της Περιφέρειας την 1η Σεπτεμβρίου, έχει θέσει ως στόχο της την επαναλειτουργία του ΚΤΕΟ Χολαργού καθώς και όλων των δημόσιων ΚΤΕΟ Αττικής (Ελληνικού, Μάνδρας, Μεγάρων και Αναβύσσου). Το ΚΤΕΟ Χολαργού επισκέπτεται σήμερα η Ρένα Δούρου, σηματοδοτώντας την αλλαγή πλεύσης της Περιφέρειας στην κατεύθυνση τα έσοδα από τους τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων να πιστώνονται στις κοινωνικές δράσεις της Αυτοδιοίκησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0