Live τώρα    
Παρακράτηση προστίμων από το κονδύλι για τους ανέργους
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Παρακράτηση προστίμων από το κονδύλι για τους ανέργους

Θεσσαλονίκη

Δωρεάν ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών σε ανέργους που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ υπόσχεται ότι θα διαθέσει σύντομα ο ΟΑΣΘ, μετά και τις δυναμικές κινητοποιήσεις που έγιναν από το Δίκτυο Ανέργων και Επισφαλώς Εργαζομένων.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και στη Θεσσαλονίκη αναλογούν περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που θα εκταμιεύσει το προσεχές διάστημα η διοίκηση του ΟΑΣΘ. Ο ιδιωτικός οργανισμός ωστόσο δεν σκοπεύει να διαθέσει όλο το ποσό για κάρτες απεριορίστων διαδρομών, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, από το κονδύλι σκοπεύει να κρατήσει τα πρόστιμα των ανέργων που ήδη έχει διαγράψει...

Υπενθυμίζεται ότι η κοινωνία της Θεσσαλονίκης, βάσει έρευνας του ΚΕΠΚΑ, δηλώνει ιδιαίτερα δυσαρεστημένη από τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ, που επιδοτείται αδρά από τον κρατικό κορβανά. Και αυτό διότι όχι μόνο αύξησε την τιμή των εισιτηρίων στα αστικά λεωφορεία σχεδόν κατά 100% τα χρόνια της κρίσης, αλλά από τις αρχές του χρόνου μείωσε τα δρομολόγια και σταμάτησε τα μεταμεσονύκτια δρομολόγια, βάζοντας σε μεγάλη ταλαιπωρία το επιβατικό κοινό. Παράλληλα, τα κέρδη των μετόχων του παραμένουν άθικτα όλα τα χρόνια της οικονομικής κρίσης!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0