Ακόμα και λίγα 24ωρα πριν τη μεγάλη ανατροπή της μνημονιακής νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης, ο υπουργός Παιδείας συνεχίζει, για λόγους προσωπικής προβολής, να υπογράφει και από μια καταστροφική, για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου, απόφαση, καταγγέλλει ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α' Θεσσαλονίκης Τάσος Κουράκης.
Όπως αναφέρει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, οι εξαγγελίες του κ. υπουργού για βαθιές τομές στη λειτουργία του Δημοτικού σχολείου από τον Σεπτέμβρη, έρχονται με σημερινή απόφαση να γίνουν πράξη από τον Μάρτιο. "Χωρίς να υπολογίζει τις καταστροφικές συνέπειες που αυτό θα επιφέρει και αγνοώντας την εισήγηση του ΙΕΠ, εντάσσει τη μελέτη στο πρωινό πρόγραμμα, αφαιρώντας διδακτικές ώρες μαθημάτων και περικόπτοντας τη διδακτέα ύλη. Κι όλα αυτά σκοπεύει να εφαρμοστούν το τρίτο τρίμηνο του διδακτικού έτους, δηλαδή στο τέλος της σχολικής χρονιάς! Πόσο περισσότερο επικίνδυνος μπορεί να γίνει ένας υπουργός Παιδείας για το δημόσιο σχολείο, όταν η προχειρότητα στις αποφάσεις του έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο; Θυσιάζει τη δημόσια εκπαίδευση για την προσωπική του προβολή. Δεν διστάζει ούτε να χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας για την προβολή των επί παντός του επιστητού απόψεών του, τις οποίες καταθέτει στα ΜΜΕ και κατά την προεκλογική περίοδο"!
Ακόμα ο κ. Κουράκης σημειώνει ότι "σε αδιαφάνεια και με πλήθος ερωτηματικών για τις σκοπιμότητες που υπηρετούν, βρίσκονται και οι αποφάσεις του για τη συνέχιση του διάτρητου καθεστώτος των μετατάξεων, την αναμόρφωση -και πάλι στο μέσο της χρονιάς- των πινάκων κατάταξης των αναπληρωτών, η οποία αναστατώνει την εκπαιδευτική κοινότητα, και την προκήρυξη θέσεων συντονιστών στο εξωτερικό. Ευτυχώς, ο κ. Λοβέρδος και η κυβέρνησή του δεν θα προλάβουν να ολοκληρώσουν τη διάλυση του δημόσιου σχολείου", καταλήγει ο Τ. Κουράκης.