Τη δική τους οπτική στο έγκλημα στο Charlie Hebdo δίνουν οι Έλληνες γελοιογράφοι με ανακοίνωσή τους. Η Λέσχη Ελλήνων Γελοιογράφων καταδικάζει τόσο τον φασισμό και τον σκοταδισμό, όσο και τα εγκλήματα που διαπράττει η Δύση στον μουσουλμανικό κόσμο.
«Οι Έλληνες γελοιογράφοι εκφράζουν την οδύνη τους για τη δολοφονία των Γάλλων συναδέλφων τους Wolinski, Cabu, Charb και Tignous και καταδικάζουν ολόψυχα αυτό το αποτρόπαιο φασιστικό έγκλημα. Το πένθος μας είναι βαθύ. Αλλά το ίδιο βαθιά είναι η απόφασή μας να υπερασπιστούμε την ελευθερία του λόγου, του Τύπου καθώς και την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Ο φανατισμός, ο φασισμός και ο σκοταδισμός δεν θα περάσουν. Ούτε μπορεί στα εγκλήματα που διαπράττει η Δύση στον μουσουλμανικό κόσμο απάντηση να είναι η δολοφονία όσων τα στηλιτεύουν, όπως άλλωστε και κάθε άλλου πολίτη. Η πολιτική με φόνους είναι το ίδιο απαράδεκτη όπως η πολιτική με βομβαρδισμούς, πογκρόμ και γενοκτονίες. Τέλος, καταδικάζουμε απερίφραστα το φαινόμενο της ισλαμοφοβίας, που συμβαδίζει με το φαινόμενο του αντισημιτισμού.
Η δαιμονοποίηση του διαφορετικού μπορεί να μετατρέψει την Ευρώπη σε μία κόλαση αβίωτη για όλους».