Live τώρα    
Γερμανία / Γερμανία: Αυξήσεις μισθών διεκδικούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γερμανία / Γερμανία: Αυξήσεις μισθών διεκδικούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο

Περισσότεροι από 100.000 υπάλληλοι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα της Γερμανίας πραγματοποιούν από τις αρχές της εβδομάδας προειδοποιητικές απεργίες

"Λεφτά υπάρχουν" στο σύστημα -παρά τους ισχυρισμούς των ιθυνόντων περί του αντιθέτου- και οι εργαζόμενοι στο γερμανικό Δημόσιο φαίνεται πως είναι αποφασισμένοι να τα διεκδικήσουν...

Περισσότεροι από 100.000 υπάλληλοι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα της Γερμανίας πραγματοποιούν από τις αρχές της εβδομάδας προειδοποιητικές απεργίες διεκδικώντας -κόντρα στο ρεύμα της εποχής- αυξήσεις μισθών.

Χθες, το μετρό και τα λεωφορεία δεν κυκλοφόρησαν σε πολλές γερμανικές πόλεις, περιλαμβανομένου του Ανόβερου, της Στουτγκάρδης και της Γένα (στα ανατολικά), ενώ πολλοί βρεφονηπιακοί σταθμοί και δημόσια κολυμβητήρια δεν άνοιξαν για τους πολίτες.

Σύμφωνα με το συνδικάτο ver.di. των εργαζομένων στο Δημόσιο, οι περιοχές που αντιμετώπισαν τα μεγαλύτερα προβλήματα ήταν η Βάδη - Βυρτεμβέργη και συγκεκριμένα η Στουτγκάρδη, η Έσση (στα δυτικά) αλλά και η Φρανκφούρτη, η Κάτω Σαξωνία (στα βόρεια), η Βαυαρία, το Αμβούργο και το Βερολίνο.

«Πρόκειται για ένα ξεκάθαρο μήνυμα των εργαζομένων προς τους εργοδότες τους: τους λένε ότι περιμένουν περισσότερα απ' αυτούς στις διαπραγματεύσεις» δήλωσε ο πρόεδρος του συνδικάτου ver.di Φρανκ Μπσίρσκε και εξέφρασε την εκτίμηση ότι το Ομοσπονδιακό Κράτος και οι περιφέρειες θα πρέπει να κάνουν «μια προσφορά επί της οποίας ώστε να μπορούμε να διαπραγματευθούμε».

Οι διμερείς διαπραγματεύσεις για τις νέες συμβάσεις επαναλαμβάνονται σήμερα στο Πότσνταμ, με τη συμμετοχή μάλιστα του υπουργού Εσωτερικών Τόμας ντε Μεζιέρ.

Το συνδικάτο διεκδικεί για τους 2,1 εκατομμύρια εργαζομένους του μια αύξηση της τάξης των 100 ευρώ μηνιαίως, στην οποία θέλει να προσθέσει μια επιπλέον αύξηση της τάξης του 3,5%, κάτι που σύμφωνα με τους υπολογισμούς των εργοδοτών ισοδυναμεί με μεσοσταθμική αύξηση 7%. Κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου των διαπραγματεύσεων την προηγούμενη εβδομάδα, οι εκπρόσωποι του γερμανικού Δημοσίου δεν παρουσίασαν καμία πρόταση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0