Μία ακόμη βομβιστική επίθεση, με 25 αυτή τη φορά νεκρούς, σημειώθηκε χθες σε κυβερνητικό κτήριο στα περίχωρα της πόλης Ζάρια, στη Βόρεια Νιγηρία. Στη συνέχεια, τρεις ένοπλοι άνοιξαν πυρ εναντίον δημοσίων υπαλλήλων, ανέφερε στον λογαριασμό του στο Twitter ο κυβερνήτης της πολιτείας Καντούνα, Νάσιρ αλ Ρουφάι.
Ο Ζινάρι Σέχου, δημοσιογράφος τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού που βρισκόταν στο σημείο, δήλωσε πως η βόμβα εξερράγη γύρω στις 10.00 π.μ. τοπική ώρα, στο προάστιο Γκογκαράουα της Ζάρια, όπου είχε συγκεντρωθεί κόσμος για να υποδεχθεί αξιωματούχο της δημόσιας διοίκησης.
«Τρεις ένοπλοι, ντυμένοι στα μαύρα, άνοιξαν πυρ μέσα στη γραμματεία. Τότε έτρεξα να βγω έξω», δήλωσε στο Reuters ο Ιμπραχίμ Μοχάμεντ, υπάλληλος της τοπικής κυβέρνησης. Αν και δεν υπήρξε άμεση ανάληψη ευθύνης, η επίθεση φέρει τη σφραγίδα της Μπόκο Χαράμ, η οποία έχει εντείνει τις επιθέσεις της τις τελευταίες δέκα ημέρες.
Μόνο την περασμένη εβδομάδα, περισσότεροι από 200 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε σειρά επιθέσεων που σημειώθηκαν. Την Κυριακή τουλάχιστον 44 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην Τζος και τη Δευτέρα βομβιστής αυτοκτονίας απέτυχε στην προσπάθειά του να χτυπήσει μεγάλο τέμενος στη δεύτερη μεγαλύτερη νιγηριανή πόλη Κάνο.