Μήνυμα κατά της διάσπασης της Ευρώπης έστειλε η βασίλισσα Ελισάβετ από το Βερολίνο κατά τη διάρκεια επίσημου δείπνου όπου ο Γερμανός πρόεδρος Γιόαχιμ Γκάουκ δήλωσε ότι "η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται τη Μεγάλη Βρετανία".
Επισημαίνοντας πως η ίδια και ο κ. Γκάουκ είχαν δει κατά τη διάρκεια της ζωής τους την Ευρώπη "στα χειρότερα και στα καλύτερά της", η 89χρονη βασίλισσα της Βρετανίας σημείωσε ότι "πρέπει να εργαστούμε σκληρά για να διατηρήσουμε τα πλεονεκτήματα του μεταπολεμικού κόσμου" και υπογράμμισε: "Ξέρουμε ότι η διάσπαση στην Ευρώπη είναι επικίνδυνη και ότι χρειάζεται να φροντίσουμε να την αποφύγουμε και στα δυτικά και στα ανατολικά της ηπείρου μας. Αυτό αποτελεί μια κοινή προσπάθεια".