Τους λόγους για τους οποίους διέθετε μυστική «γκαρσονιέρα» στη γαλλική πρωτεύουσα "εξήγησε" χθες στο δικαστήριο ο κατηγορούμενος για μαστροπεία πρώην διευθυντής του ΔΝΤ και άλλοτε ανερχόμενο αστέρι της γαλλικής πολιτικής σκηνής Ντομινίκ Στρος - Καν, καθώς συνεχίζεται η ακροαματική διαδιακασία με την απολογία του κατηγορούμενου.
Όπως είπε ο Στρος-Λαν, νοίκιασε το διαμέρισμα με ψεύτικα στοιχεία επειδή ήθελε να κρατήσει την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ παράλληλα αμφισβήτησε και πάλι τις κατηγορίες που του αποδίδονται για "μαστροπεία κατ' εξακολούθηση".
Κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας της ακροαματικής διαδικασίας ενώπιον του δικαστηρίου της Λιλ, ο πρώην διευθυντής του ΔΝΤ έδωσε εξηγήσεις για το γεγονός ότι διέθετε διαμέρισμα στο Παρίσι το οποίο δεν είχε ενοικιάσει στο όνομά του. Μία από τις αξιόποινες πράξεις (στη Γαλλία) που συνδέονται με τη μαστροπεία είναι να διατηρεί κανείς ιδιωτικούς χώρους και να τους διαθέτει σε πρόσωπα που γνωρίζει ότι επιδίδονται στην πορνεία.
Ο άλλοτε ισχυρός πολιτικός άνδρας -θεωρούνταν φαβορί για τις προεδρικές εκλογές του 2012- που αντιμετωπίζει ακόμα και κάθειρξη 10 ετών, χρησιμοποίησε ψεύτικο όνομα για να νοικιάσει το διαμέρισμα που βρίσκεται σε μια πολύ σικάτη γειτονιά του Παρισιού κι όπου ο ίδιος υποδεχόταν πολιτικούς φίλους του αλλά και γυναίκες. Πολλές επίσης «ερωτικές βραδιές» είχαν οργανωθεί εκεί.
Η κατηγορούσα αρχή τον ρώτησε γιατί ο ίδιος έκρυβε την ύπαρξη αυτού του διαμερίσματος: «Επειδή εκείνη την εποχή ήμουν παντρεμένος» απάντησε ο 65χρονος Ντομινίκ, που έχει πλέον χωρίσει από τη δημοσιογράφο Αν Σινκλέρ. Δύο «συνοδοί» είχαν επισκεφθεί το διαμέρισμά του, όμως οι ημερομηνίες των επισκέψεων δεν έχουν διευκρινιστεί. Επιπλέον οι ίδιες χαρακτηρίζουν τους εαυτούς τους «ελευθέρων ηθών» και όχι ιερόδουλες. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται...