"Μ' ένα σμπάρο δύο τρυγόνια" για το ελληνικό μπάσκετ! Ο Παναθηναϊκός νίκησε 69-60 τη Μάλαγα και προκρίθηκε στους "8" της Ευρωλίγκα, ενώ η Λαμποράλ Κούτσα συνέτριψε με 95-53 τη Φένεμπαχτσε του Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε το "εισιτήριο" και στον Ολυμπιακό, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των δύο τελευταίων αγωνιστικών. Ο πρωταθλητής έφθασε στο 7-6 στις νίκες, ενώ Μάλαγα και Φενέρ βρίσκονται στο 5-8 και, ακόμη κι αν νικήσουν στα τελευταία ματς, υστερούν στην ισοβαθμία από τον Ολυμπιακό, που μέχρι χθες είχε "ισοπαλία" (6-6).
Ο Παναθηναϊκός μ' ένα επί μέρους σκορ 14-1 προηγήθηκε 16-7 στο α' δεκάλεπτο (19-12) και αύξησε τη διαφορά στους 12π. (24-12), εκμεταλλευομένος την αστοχία της Ουνικάχα έξω από τα 6,75μ. (ξεκίνησε με 0/11). Το τρίτο φάουλ του Λάσμε στο 12' έδωσε το δικαίωμα στους Ισπανούς να κυριαρχήσουν στα ριμπάουντ (15-26 στο α' μέρος) και να "ροκανίσουν" κάπως τη διαφορά μέχρι το τέλος του ημιχρόνου (33-28).
Η Μάλαγα ξεκίνησε καλά στο β' ημίχρονο, ισοφάρισε 37-37, αλλά έως εκεί! Οι "πράσινοι" με διαδοχικά τρίποντα αρχικά έκαναν ένα σερί 10-0 (47-37) και εν συνεχεία ανέβασαν τη διαφορά στους 14π. στο 30' (55-41). Η ελληνική ομάδα προηγήθηκε και με 18π. (65-47) για να κάνει ένα σερί 0-9 η Μάλαγα και να μειώσει 65-56 στο τελευταίο δίλεπτο. Ο Παναθηναϊκός ξέφυγε ξανά 69-56, για να τελειώσει ο αγώνας 69-60.
Μεγάλος πρωταγωνιστής για τον Παναθηναϊκό ο Δημήτρης Διαμαντίδης, που είχε 31 βαθμούς στο τέντεξ με άριστη στατιστική (13π., 3/4δ., 2/2τρ., 2/2β., 6 ασίστ). Καθοριστική η συμμετοχή του Κάρι (8π.), ενώ ο Λάσμε πέτυχε 10π. σε μόλις 13' συμμετοχής.