Ο Παναθηναϊκός παίζει σήμερα το βράδυ (9.45 μ.μ., Nova) στο "Παλάου Μπλαουγκράνα" με την αήττητη στο "Τοπ 16" Μπαρτσελόνα. Με τους "πράσινους" επανέρχονται στην αγωνιστική δράση οι Τζέιμς Γκιστ και Ραμέλ Κάρι, που απουσίαζαν μεγάλο διάστημα λόγω τραυματισμών.
"Στόχος μας είναι να κερδίσουμε. Η Μπαρτσελόνα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, καθώς δεν έχει ηττηθεί στο Τοπ 16. Για εμάς είναι ένας ακόμη τελικός. Η Μπαρτσελόνα είναι μια ομάδα που παίζει γρήγορο μπάσκετ και διαθέτει εξαιρετικούς παίκτες σε όλες τις θέσεις. Το δικό μας όπλο είναι η άμυνα. Θέλουμε να παίξουμε δυνατά στην άμυνα και να τρέξουμε στην επίθεση. Να παίξουμε καλά για να πάρουμε τη νίκη" δήλωσε ο προπονητής του Παναθηναϊκού Φραγκίσκος Αλβέρτης.