Live τώρα    
ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ / Μπαρτζώκας: "Οι απουσίες φαίνονται..."
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ / Μπαρτζώκας: "Οι απουσίες φαίνονται..."

"Κάναμε μεγάλη προσπάθεια για να πάρουμε το ματς, θεωρώ καθοριστική την επιβολή του Ναβάρο στην αρχή της τρίτης περιόδου. Έδωσε αυτοπεποίθηση στην Μπαρτσελόνα" δήλωσε μετά την ήττα από την Μπαρτσελόνα ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιώργος Μπαρτζώκας, και συνέχισε:

"Δύο καθοριστικά χαμένα ριμπάουντ ίσως να έκριναν το παιχνίδι. Το μομέντουμ για εμάς δεν ήταν καλό. Οι απουσίες σε αυτή τη φάση φαίνονται. Χαίρομαι για τον κόσμο που ήρθε και χειροκρότησε την ομάδα ακόμη και στο τέλος. Είναι σημαντικό. Φυσικά μπορούσαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι, αλλά είχαμε χαμηλά ποσοστά ειδικά στα τρίποντα. Στον Ολυμπιακό δεν είναι τίποτα εύκολο, γιατί είναι μεγάλη ομάδα. Η Μπαρτσελόνα πριν από ενάμιση μήνα δεν ήταν καλά αλλά εμείς ήμασταν, ενώ τώρα είναι σε καλό μομέντουμ, πλήρης και υγιής, ενώ εμείς έχουμε τόσες απουσίες".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0