Κατόπιν αιτήματος του Ολυμπιακού, από έλεγχο ντόπινγκ πέρασαν μετά το τέλος του ημιτελικού με τον Παναθηναϊκό και οι 24 παίκτες των δύο ομάδων! Είναι κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία των ομαδικών αθλημάτων...
Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Σταύρου Χάντζου, διευθυντή του Εθνικού Κέντρου Ελέγχου Ντόπινγκ και γιατρού του Παναθηναϊκού, ο οποίος υποστήριξε ότι υπήρξε ρητή παραβίαση κανονισμών, καθώς ανάλογα αιτήματα στο παρελθόν είχαν απορριφθεί. Πρόσθεσε μάλιστα ότι ο Παναθηναϊκός είχε διαθέσιμους τους παίκτες του για τον έλεγχο τις δύο προηγούμενες μέρες και επιπλέον ότι πρόκειται χρονοβόρα διαδικασία, καθώς οι αθλητές θα δώσουν και δείγμα ούρων αλλά και αίματος.
"Καταγγέλλω την πρόεδρο του ΕΣΚΑΝ κυρία Σπυροπούλου, η οποία τόλμησε να μου πει πως εμποδίζω τον έλεγχο, όταν ζητάει ούρα και αίμα τέτοια ώρα, ενώ θα μπορούσε να το κάνει χθες. Πρέπει να παραιτηθεί, η πολιτεία πρέπει να την παραιτήσει που είδε να εμποδίζω τον έλεγχο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να περάσουν από έλεγχο, αλλά όχι με αυτόν τον τρόπο" υποστήριξε ο Στ. Χάντζος.
Τον έλεγχο όλων των παικτών είχε ζητήσει στις 20 Δεκεμβρίου η ΚΑΕ Ολυμπιακός και είχε αποδεχθεί η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.