Σκληρό παζάρι έχει ξεκινήσει ανάμεσα σε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς για την μετάδοση του αποψινού τελικού του μπάσκετ, τα δικαιώματα μετάδοσης του οποίου έχει η ΕΡΤ. Για το θέμα εξέδωσε σκληρή ανακοίνωση ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος:
«Δεν αποδέχομαι την εύνοια υπέρ κανενός καναλάρχη, δεν αποδέχομαι "δωράκια" τέτοιου βεληνεκούς, και μάλιστα όταν αυτά έχουν πληρωθεί από τον ελληνικό λαό που ματώνει εδώ και 3 χρόνια!
Καλώ τους ιθύνοντες να δώσουν εντολή επαναλειτουργίας της ΕΡΤ και μετάδοση του 3ου τελικού μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού.
Αλλιώς, ζητώ ρητή δέσμευση ότι κανένας καναλάρχης δε θα βγάλει ούτε 1 ευρώ στην πλάτη του ελληνικού λαού!»
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ζητά να μεταδοθεί ο τελικός μπάσκετ από την ΕΡΤ