Η Ελληνική Ομάδα Μπάσκετ των ενόπλων προκρίθηκε στον τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ΣΙΣΜ, που διεξάγεται στη Νότια Κορέα, και μάλιστα είναι φαβορί για την κατάκτηση και του χρυσού μεταλλίου. Η Ελλάδα νίκησε και τη "γηπεδούχο" Νότια Κορέα με 76-65 και στον τελικό θα αντιμετωπίσει την ομάδα - έκπληξη της διοργάνωσης, το Κατάρ, το οποίο ωστόσο είχε νικήσει στην πρώτη φάση με 86-71.
Κορυφαίοι για την ομάδα του Γιώργου Σκροπολίθα ήταν ο Βασίλης Καββαδάς με 20 πόντους και 12 ριμπάουντ, και ο Δημήτρης Βεργίνης με 26 πόντους. Τα δεκάλεπτα: 15-20, 27-31, 46-56, 65-76
Ν. ΚΟΡΕΑ: Τ. Τσόι 8 (1), Ο. Κιμ 10 (1), Μπιούν 6 (2), Σ.Κιμ 11 (3), Τσα, Πάρκ 3 (1), Τ.Λι 15, Σ. Κιμ 10, Σ.Ο. Κιμ, Β. Τσόι
ΕΛΛΑΔΑ: Νίκου 9 (1), Βεργίνης 26 (4), Ματαλών 2, Ράπτης 6, Χείλαρης 2, Πέτρουλας 3 (1), Καββαδάς 20 (12 ριμπ.), Τύρλας, Τσούτσος 8.