Λίγο μετά το τέλος του τελικού του Ευρωμπάσκετ και την ανάδειξη της Ισπανίας ως πρωταθλήτριας Ευρώπης, η διοργάνωση ανέδειξε την καλύτερη πεντάδα του φετινού Ευρωμπάσκετ. Στη θέση του πλέι - μέικερ επιλέχθηκε ο Ισπανός Σέρχιο Ροντρίγκεθ, στη θέση του σούτινγκ γκαρντ ο Γάλλος Νάντο Ντε Κολό, στο πόστο του σμολ - φόργουορντ ο Λιθουανός Γιόνας Ματσιούλις, στο "4" ο κορυφαίος Ισπανός Πάου Γκασόλ και στον ρόλο του σέντερ ο Λιθουανός σέντερ Γιόνας Βαλαντσίουνας.
Αμέσως μετά η διοργανώτρια ανακοίνωσε τον MVP, τον πολυτιμότερο παίκτη της φετινής διοργάνωσης, και τον τίτλο τον πήρε αυτοδίκαια ο σπουδαίος Πάου Γκασόλ, ο οποίος οδήγησε την Ισπανία στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου. Είναι ίσως η πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια που η παρουσία ενός παίκτη ήταν τόσο καταλυτική στην έκβαση μιας διοργάνωσης, αφού "σκότωσε" διαδοχικά την Ελλάδα, τη Γαλλία και τη Λιθουανία, με εμφανίσεις η μία καλύτερη από την άλλη, με αποκορύφωμα την απόδοσή του στον ημιτελικό με τους "τρικολόρ", όπου πέτυχε τους 40 από τους 85 πόντους της ομάδας του!
Στα 35 του χρόνια, ο Καταλανός φόργουορντ - σέντερ των Σικάγο Μπουλς ολοκλήρωσε το Ευρωμπάσκετ έχοντας 26,5 πόντους μέσο όρο (πέτυχε 230 πόντους σε 9 ματς) και 8.8 ριμπάουντ ανά αγώνα.
Το συγκεκριμένο βραβείο ο Πάου Γκασόλ το κατέκτησε για δεύτερη φορά στην καριέρα του, καθώς ήταν και ο MVP του Ευρωμπάσκετ, που διεξήχθη το 2009 στη Πολωνία, τουρνουά στο οποίο η Ισπανία αναδείχθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της Πρωταθλήτρια Ευρώπης. Ο Γκασόλ έγινε μόλις ο δεύτερος παίκτης στην ιστορία της διοργάνωσης που κατακτά δύο τίτλους πολυτιμότερου παίκτη, μετά τον Κρέζιμιρ Τσόσιτς (1971 και 1975).