Την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία της Εθνικής Ομάδας ποδοσφαίρου των ανδρών υπέβαλε ο Σέρχιο Μαρκαριάν, με γραπτή δήλωση που δημοσιοποίησε χθες το μεσημέρι:
"Ήρθα στην Ελλάδα για την Εθνική Ομάδα σε μια κρίσιμη στιγμή. Ανέλαβα μία δύσκολη δουλειά. Ευχαριστώ τον Θεό για την ευκαιρία που μου έδωσε. Έκανα την προσπάθειά μου και από την ημέρα που ήρθα εργάζομαι πολλές ώρες με μεγάλη αγάπη για τη δουλειά που κάνω. Η Εθνική Ομάδα έδειξε μέσα στο γήπεδο τη δουλειά μας. Ζητώ συγνώμη από τους Έλληνες φιλάθλους, διότι τα αποτελέσματα στους αγώνες μας δεν ήταν τόσο καλά. Τώρα παίρνω μια δύσκολη απόφαση. Τελειώνω τη συνεργασία μου με την Εθνική Ομάδα. Ευχαριστώ πολύ τους παίκτες, τον κόσμο, την ΕΠΟ και τους συνεργάτες μου στην Ομοσπονδία, καθώς επίσης τα ΜΜΕ για τον σεβασμό που έδειξαν προς το πρόσωπό μου".
Λίγη ώρα αφότου έγινε γνωστή η παραίτηση του Ουρουγουανού τεχνικού, ο πρόεδρος της ΕΠΟ Γιώργος Γκιρτζίκης δήλωσε: «Δεν την κάνω αποδεκτή. Συνεχίζω να τον πιστεύω και να τον εμπιστεύομαι».