Η εθνική ομάδα μπάσκετ ηττήθηκε από το αντίστοιχο εθνικό συγκρότημα της Σερβίας με 80-62, στην τελευταία αγωνιστική της α' φάσης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Νέων (U20), το οποίο φιλοξενείται στο Λινιάνο της Ιταλίας, και υποβιβάστηκε στη β' κατηγορία του θεσμού.
Δεκάλεπτα: 15-17, 26-34, 43-53, 62-80. Με την ελληνική ομάδα αγωνίστηκαν: Σπυριδωνίδης, Λιάπης 16, Κώττας 6, Χριστοδούλου 14, Πουλιανίτης 1, Χατζηνικόλας 7, Θεοδώρου 3, Τσαλμπούρης 9, Μπιλλής, Σταμάτης 4, Οικονομόπουλος, Σπυρόπουλος 2.
Πάντως ακόμη και με νίκη επί της Σερβίας η εθνική μας δεν θα παρέμενε στη μεγάλη κατηγορία, αφού προηγουμένως η Λετονία είχε νικήσει τη Βουλγαρία 84-64. Από τον όμιλο μας συνεχίζουν στη διοργάνωση η Σερβία, το Ισραήλ και η Λετονία.