Live τώρα    
Μπάσκετ / "Τέλος" ο Σλούκας από τον Ολυμπιακό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μπάσκετ / "Τέλος" ο Σλούκας από τον Ολυμπιακό

Για άλλο... λιμάνι οδεύει ο Κώστας Σλούκας

Έπειτα από έξι χρόνια στον Πειραιά κι έχοντας γευτεί τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, ο Κώστας Σλούκας αποχαιρέτησε χθες τον Ολυμπιακό. Ο διεθνής γκαρντ συζήτησε για τέσσερις ώρες με τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο, παρουσία και του Γιώργου Σκινδήλια, αλλά δεν μεταπείστηκε και θα αναζητήσει νέα "στέγη", που, όπως όλα δείχνουν, θα είναι η Φενέρμπαχτσε.

"Δεν ήταν οικονομικό το θέμα" διευκρίνισε ο ίδιος εξερχόμενος από τη συνάντηση, όπου του έγινε νέα βελτιωμένη πρόταση για τριετές συμβόλαιο με συνολικές απολαβές 2,6 εκατ. ευρώ, πλησιάζοντας την πρόταση των Τούρκων (ο Παναθηναϊκός του προσφέρει 4 εκατομμύρια ευρώ για 4 χρόνια). Οι πληροφορίες αναφέρουν πως ο παίκτης έθεσε θέμα αγωνιστικό, ζητώντας περισσότερο χρόνο συμμετοχής και πιο ενεργό ρόλο. Μίλησε σχετικά με τον Γιάννη Σφαιρόπουλο, ωστόσο φαίνεται πως δεν έμεινε ικανοποιημένος.

* Με διετή αποκλεισμό από κάθε αθλητική δραστηριότητα, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου 2015, όταν έδωσε το δείγμα, τιμωρήθηκε από τον αθλητικό δικαστή ο Ποπς Μενσά Μπονσού. Ο 32χρονος φόργουορντ/σέντερ της ΑΕΚ, που είχε "πιαστεί" να έχει κάνει χρήση της διεγερτικής ουσίας αμφεταμίνη στον αγώνα με τα Τρίκαλα, είχε υποστηρίξει πως "το φάρμακο είναι νόμιμο και απαραίτητο για να συγκεντρώνομαι στην καθημερινή μου λειτουργία", ωστόσο δεν γλίτωσε τη βαριά τιμωρία.

* Ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ τιμώρησε τον Ολυμπιακό με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο για τη συμπεριφορά των οπαδών του στον τρίτο τελικό με τον Παναθηναϊκό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0