Live τώρα    
ΒΟΛΕΪ - ΠΑΟΚ / Βόλει: "Διαζύγιο" με παράπονα από τον Καλμαζίδη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΒΟΛΕΪ - ΠΑΟΚ / Βόλει: "Διαζύγιο" με παράπονα από τον Καλμαζίδη

Ο Γιάννης Καλμαζίδης αποτελεί "παρελθόν" από τον "νταμπλούχο" στο βόλεϊ ΠΑΟΚ και μιλώντας στον "Αθλητικό Metropolis" αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της θητείας του: "Δεν έφυγα με δική μου πρωτοβουλία, απλά ο ΠΑΟΚ δεν ήθελε να συνεχίσει την συνεργασία μας. Το γιατί έφυγα δεν είναι ερώτηση που πρέπει να γίνει σε εμένα. Εγώ ήθελα να μείνω. Γράφηκε στον Τύπο ότι ζητούσα υπέρογκα ποσά και ήμουν ανένδοτος. Όλα αυτά δεν είναι αλήθεια."

Κι ο έμπειρος τεχνικός συνέχισε: "Νομίζω ότι όσα πετύχαμε ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για την Ελλάδα και πολύ περισσότερο για τον ΠΑΟΚ. Η ιστορία θα δείξει αν ήταν σωστή η απόφαση να μην συνεχίσω. Το θέμα είναι ότι εισέπραξα από νωρίς αρνητικό κλίμα προς το πρόσωπό μου. Και αυτό κατά τη διάρκεια της χρονιάς συμβαίνει. Μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, προσπάθησαν να παρέμβουν στο έργο μου και αυτό εγώ δεν το δέχθηκα. Δεν φεύγω πικραμένος από την ομάδα. Κρατώ τις καλές στιγμές. Εμείς γεμίσαμε το Παλατάκι και ο Ανδρέου ακόμη δεν έχει πληρώσει τους μισθούς Απριλίου και Μαΐου".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0