Ο Δημήτρης Μελισσανίδης προχώρησε στην κατάθεση αγωγών κατά των μελών της πρωτοβάθμιας πειθαρχικής επιτροπής της ΕΠΟ, που τον τιμώρησε για τις δηλώσεις του μετά το ντέρμπι στον αγώνα Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό.
Ο Μελισσανίδης είχε τονίσει εξ αρχής ότι θεωρούσε τη συγκεκριμένη κίνηση της ομοσπονδίας αστήρικτη και παράλογη, καθώς δεν έχει κανένα θεσμικό ρόλο στην ΑΕΚ, και είχε προαναγγείλει ότι θα κινηθεί νομικά.
Τα πειθαρχικά όργανα της ΕΠΟ τον τιμώρησαν τόσο σε πρώτο όσο και σε δεύτερο βαθμό (του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 9.000 ευρώ), αλλά χθες, πριν τελεσιδικήσει η υπόθεση, εκείνος από την πλευρά του προχώρησε στην κατάθεση των αγωγών. Αυτό σημαίνει ότι η υπόθεση θα έχει συνέχεια στα ποινικά δικαστήρια...