Live τώρα    
"ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ" - ΓΥΝΑΙΚΕΣ / Εκτέθηκε και πάλι η ΕΟΚ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ" - ΓΥΝΑΙΚΕΣ / Εκτέθηκε και πάλι η ΕΟΚ

Η ΕΟΚ, αντί να ζητήσει "συγγνώμη" από τις παίκτριες για τη λάθος πληροφορία που δόθηκε, όσον αφορά τη διαφορά με την οποία έπρεπε να νικήσουν οι Ελληνίδες το Μαυροβούνιο προκειμένου να προκριθούν στις "8" του "Ευρωμπάσκετ", εξέδωσε χθες μια ανακοίνωση που όχι μόνο δεν απαντάει στις δηλώσεις των ίδιων των παικτριών, αλλά καταλογίζει -έμμεσα- ευθύνη στο τεχνικό "τιμ":

"Θεωρούμε αδιανόητο και προσβλητικό για το προπονητικό επιτελείο της ομάδας να επιχειρείται να του καταλογιστεί άγνοια των πιθανών σεναρίων στην εξέλιξη της τελευταίας αγωνιστικής. Είναι γνωστό ότι σε παρόμοιες περιπτώσεις, ακόμα και σε ερασιτεχνικό επίπεδο, ο προπονητής και οι συνεργάτες του αναλύουν λεπτομερώς κάθε πιθανό σενάριο και το γνωστοποιούν στην ομάδα τους. Είναι βέβαιο ότι το ίδιο συνέβη και στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Θα έπρεπε επίσης να είναι γνωστό τουλάχιστον σε αυτούς που αποδεδειγμένα στενοχωρούνται από τις επιτυχίες των εθνικών ομάδων μπάσκετ και συντονισμένα προσπαθούν να τις υποβαθμίσουν, ότι ακόμα και σε περίπτωση αμφιβολιών, ο κομισάριος της διοργανώτριας αρχής σε κάθε αγώνα, αν ερωτηθεί, είναι γνώστης των πιθανοτήτων και απαντά σχετικά".

Ο αρχηγός της αποστολής της Εθνικής ομάδας Κώστας Παρίσης, από τα παλαιότερα στελέχη της ομοσπονδίας μπάσκετ, δήλωσε αμέσως μετά στην ιστοσελίδα "ebasket.gr": "Δεν έχω διαβάσει την ανακοίνωση, όμως, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, είναι ευθύνη όλων μας. Ανήμερα του αγώνα, επικοινώνησα με υπάλληλο από την ΕΟΚ, ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι πρέπει να νικήσουμε με 16 πόντους για να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση. Βάσει του κανονισμού που ισχύει, μας είπαν ότι πρέπει να νικήσουμε με 16, γιατί με 15 θα ήμασταν εκτός οκτάδας. Βάσει αυτής της οδηγίας -προπονητής δεν είμαι- οργανώθηκε η τελευταία επίθεση, προκειμένου να φτάσουμε στο +16".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0