Με τέσσερα γκολ, αλλά χωρίς νικητή, ο χθεσινός εξ αναβολής αγώνας της Σούπερ Λιγκ. Ο Πανιώνιος προηγήθηκε 2-0 στο 29', αλλά έφυγε τελικά μόνο μ' έναν βαθμό από το «Γεντί Κουλέ» κόντρα στον Εργοτέλη, που ισοφάρισε σε 2-2.
Ο Πανιώνιος προηγήθηκε στο 5' με αυτογκόλ του Τζανακάκη, που ήταν ο αρνητικός πρωταγωνιστής και στο 0-2 καθώς έχασε την μπάλα από τον σκόρερ Φούντα. Στο 36' ο Εργοτέλης κέρδισε πέναλτι και ευστόχησε ο Ουλά, που είχε ανατραπεί από τον Παπαδόπουλο. Στο 73' έγινε το 2-2 με περιπετειώδη τρόπο. Μετά από σέντρα του Ουλά, ο Ολαϊτάν έκανε την προβολή και η μπάλα, μετά την απόκρουση του Παπαδόπουλου, κατευθύνθηκε προς τα δίχτυα. Ο Αργυρόπουλος απομάκρυνε, αλλά ο βοηθός διαιτητής υπέδειξε ότι η μπάλα είχε περάσει τη γραμμή του τέρματος.