Με προπόνηση στο "Θ. Βαρδινογιάννης" ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Εργοτέλη για το σημερινό εξ αναβολής παιχνίδι (5.15 μ.μ.) με τον Πανιώνιο. Χθες η ΠΑΕ Εργοτέλης με ανακοίνωσή της ευχαρίστησε θερμά τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ για την παραχώρηση του γηπέδου και τα στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ για τη διευκόλυνση σε λειτουργικά θέματα που αφορούν την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Στον Πανιώνιο ευχάριστο "πονοκέφαλο" δημιουργεί στον Μαρίνο Ουζουνίδη η επιστροφή του Σπύρου Ρισβάνη. Με τους Οικονόμου και Χατζησαΐα να έχουν κάνει εξαιρετικό ματς στα Γιάννενα, ο τεχνικός του Πανιωνίου έχει στα χέρια πλέον πολλές επιλογές για το κέντρο της άμυνας, καθώς στην ίδια θέση αγωνίζεται και ο Παντίδος.