Η Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδας διοργάνωσε χθες την ετήσια τελετή βραβεύσεών της, με σκοπό να τιμήσει όσους υποστήριξαν το έργο της "Ολυμπιακής Παιδείας" το 2014. Όμως το μέλος της ΔΟΕ, Λάμπης Νικολάου, φέρθηκε απρεπώς στους εκπροσώπους της κυβέρνησης, τον υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή και την υφυπουργό Τουρισμού, πρώην πρωταθλήτρια στο άλμα σε ύψος, Έλενα Κουντουρά, αλλά και στους βουλευτές της Ν.Δ. Βασίλη Οικονόμου και του Ποταμιού, πρώην μέλους της εθνικής ομάδας πόλο Σταυρούλας Αντωνάκου.
Ο κ. Νικολάου στον χαιρετισμό του δεν ξέχασε να αναφέρει τον τέως βασιλιά Γλύξμπουργκ, που ήταν παρών στην εκδήλωση, αλλά δεν προσφώνησε τους δύο υφυπουργούς και τα άλλα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου. Αργότερα δικαιολογήθηκε ότι "η μνήμη αδικεί την κρίση", με τον Σταύρο Κοντονή να συμπληρώνει "και την όραση"...