Ο Ολυμπιακός παρέμεινε στην πρώτη θέση της Μπάσκετ Λιγκ, καθώς χθες πέτυχε την 11η νίκη του με 84-68 επί του Άρη. Οι ερυθρόλευκοι ήταν καλύτεροι στο δεύτερο και το τρίτο δεκάλεπτο και δεν κινδύνευσαν από την ομάδα της Θεσσαλονίκης, αν και ο Βασίλης Σπανούλης δεν σημείωσε ούτε πόντο στα 22,5 λεπτά συμμετοχής του (9 ασίστ και 6 λάθη).
Κορυφαίοι από τους νικητές οι Λαφαγιέτ (14π.), Πρίντεζης (16π.), Πέτγουεϊ (15π.) και Ντάνστον (12π.). Ο Άρης είχε πέντε παίκτες με διψήφιο αριθμό πόντων: Βεζένκοφ 14, Τόμας 12, Ριντ 11, Αντεγκμπόγιε 11 και Πάσαλιτς 10.
* Ακόμη πιο εύκολα ο Παναθηναϊκός επικράτησε του Πανελευσιναϊκού με 91-54. Η ομάδα της Ελευσίνας προηγήθηκε 15-16 στο ΟΑΚΑ, αλλά οι πράσινοι, με ηγέτες τούς Φώτση (13π.) και Μπατίστα (17π.) προηγήθηκαν 40-26 στο ημίχρονο και 67-42 στο 30'. Η διαφορά έφτασε στους 30π. (72-42) στο 32', στους 34π. στο 39' (88-54) και διαμορφώθηκε στο 91-54 με τρίποντο του Μπλουμς (12π.).
* Την Κυριακή η ΑΕΚ "αυτοκτόνησε" στην Πυλαία, καθώς ηττήθηκε με 73-71 από τον ΠΑΟΚ, ενώ προηγείτο σταθερά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και στα 14'' με 71-70, έχοντας και την μπάλα στην κατοχή της (πάτησε γραμμή στην επαναφορά ο Παπαντωνίου και ο Όντουμ με τρίποντο έδωσε τη νίκη στην ομάδα του). Τα άλλα αποτελέσματα της 12ης αγωνιστικής: Κόροιβος Αμαλιάδας - Νέα Κηφισιά 79-70, ΚΑΟ Δράμας - Κολοσσός Ρόδου 68-72, Ρέθυμνο - Τρίκαλα 81-83, Πανιώνιος - Απόλλων Πάτρας 68-71.