Με 48ωρη απεργία αποδέχθηκε το προσωπικό της Corriere della Sera, της μεγαλύτερης καθημερινής εφημερίδας της Ιταλίας, θα απολύσει 110 από τους 360 δημοσιογράφους που απασχολεί, προχωρώντας παράλληλα σε δραστικές περικοπές των μπόνους, των αυτοκινήτων που χρησιμοποιεί, της χρήσης κινητών και tablet και της χρηματοδότησης εκμάθησης ξένων γλωσσών στο εναπομείναντα προσωπικό της. Δραστικές περικοπές θα πραγματοποιηθούν και στους συνεργάτες της εφημερίδας, όπως και στα έξοδο μετακίνησης.
"Σφαγή" δημοσιογράφων στη Corriere della Sera