ο οποίος διαμαρτυρήθηκε στον εκπρόσωπό της στο πάνελ κ. Καραμανλή, ότι η Ν.Δ. τους επιτίθεται, τη στιγμή που εκείνοι κράτησαν τόσο συνεπή στάση όταν καταψήφισαν της Συμφωνίας των Πρεσπών…
Είναι και κάποιοι που επιμένουν ότι είναι Κεντροαριστερά, το ΚΙΝΑΛ, ΔΗΣΥ,ΠΑΣΟΚ... τη στιγμή που το μόνο που φαίνεται να τους ενδιαφέρει είναι μην τυχόν αντικατασταθεί από την "τιμητική" θέση της ουράς στη Ν.Δ. και κάποιος άλλος αναλάβει το ρόλο του βαστάζου.
Επιπλέον ο Ανδρέας Λοβέρδος βάζοντας κάτω από την ομπρέλα του λαϊκισμού και αριστερούς ηγέτες (όπως πράττει η Ν.Δ.) ότι «πολλές περιπτώσεις τους είναι πρώην αριστεροί, όχι κατ’ ανάγκη αριστεροί» και ενώ αναφέρθηκε στον Πρωθυπουργό της Τσεχίας πρόσθεσε και το Μαδούρο!
Έτσι απλά η Βενεζουέλα έγινε Ευρώπη για να χωρέσει στο αντιπολιτευτικό λογύδριο του.… «το κόμμα του (κ. Τσίπρα) έχει πάρα πολλή καλή σχέση με έναν από αυτούς, με το Μαδούρο» που ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το μόνο κόμμα που υποστηρίζε το Μαδούρο σήμερα και δεν ξέρω για ποιο λόγο;» είπε..
Τι σχέση έχει η κατάσταση στην Βενεζουέλα και ο Μαδούρο με τον ακροδεξιό λαϊκισμό και την άνοδό του στην Ευρώπη, μόνο ο κ. Λοβέρδος μπορεί να ξέρει…
Κατ. Μπρ.