Στην ιταλική απάντηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία εστάλη χθες βράδυ, αναφέρθηκε ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών Ματέο Σαλβίνι, δηλώνοντας ότι «δεν υποχωρούμε ούτε κατά εκατοστό».
«Στην ΕΕ υπάρχουν κάποιοι γραφομανείς, οι οποίοι στέλνουν γράμματα και εμείς απαντάμε ευγενικά, με άλλα γράμματα, αλλά δεν υποχωρούμε ούτε εκατοστό» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Ιταλός ΥΠΕΣ, ο οποίος έκανε λόγο για λάθος από πλευράς της ΕΕ, καθώς στις ιδρυτικές της συνθήκες δίνεται η δυνατότητα στις χώρες - μέλη να εγγυηθούν την ανάπτυξη και την πλήρη απασχόληση.
«Έχει λάθος η Ευρωπαϊκή Ένωση η οποία, στις ιδρυτικές της συνθήκες, εγγυάται στις χώρες μέλη τη δυνατότητα να εγγυηθούν την ανάπτυξη και την πλήρη απασχόληση. Αλλά, αν δεν με αφήνεις να ξοδέψω χρήματα, την πλήρη απασχόληση και τα κοινωνικά δικαιώματα πώς στο διάτανο θα μπορέσω να τα εγγυηθώ;» σημείωσε ο ίδιος.
Ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Μαργαρίτης Σχοινάς από την πλευρά του επιβεβαίωσε νωρίτερα σήμερα ότι η Κομισιόν παρέλαβε το «αναθεωρημένο προσχέδιο προϋπολογισμού της Ιταλίας και θα το αξιολογήσει».
«Το επόμενο βήμα είναι η Επιτροπή να αξιολογήσει το αναθεωρημένο κείμενο και να δημοσιεύσει την επίσημη γνώμη της στις 21 Νοεμβρίου μαζί με τις γνώμες για τα υπόλοιπα κράτη-μέλη της Ευρωζώνης», πρόσθεσε ο ίδιος σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, χωρίς άλλο σχόλιο για το περιεχόμενο του κειμένου που απέστειλε η ιταλική κυβέρνηση.