Ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, από το βήμα της Βουλής, είπε ότι το ΚΚΕ δεν πρόκειται να νομιμοποιήσει διαδικασίες-παρωδία και ανήγγειλε ότι η ΚΟ του κόμματος θα αποχωρήσει και από την συνεδρίαση και από την ψηφοφορία για το σκάνδαλο Novartis.
«Ξεπεράστηκε κάθε όριο. Η πλειοψηφία επέλεξε να εξετάσει όχι την ουσία αλλά την αρμοδιότητα ή μη της Επιτροπής με πρόσχημα αστείους λόγους» σημειώνοντας παράλληλα πως «αυτό που ενδιέφερε την κυβέρνηση ήταν τα παιχνίδια των εντυπώσεων».