Live τώρα    
Σκάνδαλο Novartis: Για “ανυπαρξία στοιχείων” σε βάρος του κάνει λόγο ο Δ. Αβραμόπουλος
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Σκάνδαλο Novartis: Για “ανυπαρξία στοιχείων” σε βάρος του κάνει λόγο ο Δ. Αβραμόπουλος

«Η σημερινή πρόταση της πλειοψηφίας, συνιστά εν τοις πράγμασι ομολογία ανυπαρξίας στοιχείων και αδυναμίας στήριξης της κατηγορίας (την οποία οι ίδιοι απηύθυναν) ακόμη και σε επίπεδο απλών ενδείξεων» εκτιμά ο επίτροπος Δημήτρης Αβραμόπουλος σε υπόμνημα που έστειλε στη Βουλή για το σκάνδαλο της Novartis.

«Η σκευωρία κατέρρευσε και οι σκευωροί “προστατευόμενοι” ή όχι, προσπαθούν να διασωθούν από την δίκαιη οργή των θυμάτων τους, καθώς και την απαξίωσή τους στην κοινή γνώμη της χώρας, αλλά και τη Δικαιοσύνη, με την οποία αργά ή γρήγορα θα βρεθούν αντιμέτωποι» αναφέρει ο Δ. Αβραμόπουλος και σημειώνει πως «από τη διαδικασία, η οποία ακολούθησε στην Επιτροπή της Βουλής, αλλά και από το πόρισμα της πλειοψηφίας, προκύπτει ότι επιβεβαιώθηκα πλήρως ως προς την ανυπαρξία οποιουδήποτε στοιχείου εναντίον μου, αλλά και όσον αφορά τις διαπραχθείσες, από τους ψευδομάρτυρες και τους ηθικούς αυτουργούς τους, πραγματικά αξιόποινες πράξεις».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0