Live τώρα    
Παπαδημούλης για ΠΑΣΟΚ: Όταν έχεις «κολλήσει» τόσο πολύ με τη ΝΔ, αυτό παθαίνεις...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Παπαδημούλης για ΠΑΣΟΚ: Όταν έχεις «κολλήσει» τόσο πολύ με τη ΝΔ, αυτό παθαίνεις...

«Το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί χτίζει συμμαχίες και με τους ευρωσοσιαλιστές. Όταν έχεις "κολλήσει" τόσο πολύ με τη ΝΔ, αυτό παθαίνεις», αναφέρει σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης.

Δείτε το tweet:

https://twitter.com/papadimoulis/status/911901486791237632

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0