Η ηλεκτρονική ψηφοφορία στη διαδικασία εκλογής αρχηγού στον νέο πολιτικό φορέα στο χώρο της κεντροαριστεράς παραμένει μείζον ζήτημα διαφωνίας ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι.
«Όλοι ενδιαφερόμαστε για το αδιάβλητο της ψηφοφορίας. Και στον ίδιο βαθμό. Οι τεχνικοί διαβεβαιώνουν ότι υπάρχει τρόπος διασφάλισής του. Θα ήταν λάθος λοιπόν να στερήσουμε τη δυνατότητα σε χιλιάδες ανθρώπους να ψηφίσουν» αναφέρει με νέα ανακοίνωση το Ποτάμι απευθυνόμενο προς την Φώφη Γεννηματά.
«Σε τελική ανάλυση, ας αφήσουμε την υπόθεση στα χέρια της Επιτροπής, υπό τον καθηγητή Ν.Αλιβιζάτο, που είμαστε βέβαιοι ότι θα λάβει τις αποφάσεις σταθμίζοντας με προσοχή όλα τα τεχνικά δεδομένα» καταλήγει το Ποτάμι.