«Με κάθε τρόπο θα δώσουμε τη μάχη για την αναμόρφωση και αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, αυτή είναι η εντολή του ελληνικού λαού» δήλωσε το πρωί στους δημοσιογράφους έξω από τη Βουλή, προσερχόμενος στο υπουργικό συμβούλιο, ο υπουργός Παιδείας, Ν. Φίλης.
Καλούμενος μάλιστα να σχολιάσει τη χθεσινή δήλωσή του που αφορούσε την κατάργηση του 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση και την μετατροπή του σε κλιμακούμενο (0%, 6% και 13%) είπε: «Δεν μιλάω με σχήματα λόγου, αλλά με ουσία και η ουσία είναι ότι το δημόσιο σχολείο πρέπει να αναβαθμιστεί" ενώ πρόσθεσε ότι "από εκεί θα κριθεί η κυβέρνηση".