Ξεκίνησε τη λειτουργία του το Κοινωνικό Ιατρείο Φαρμακείο Πειραιά και μας καλεί σε μια πρώτη γιορτή γνωριμίας, αύριο, Τετάρτη, στις 8 μ.μ., στην οδό Ζωσιμάδων 44, στο κέντρο του Πειραιά. Σε μια γιορτή με μουσική, κρασάκι και καλή διάθεση, θα γνωρίσουμε τους εθελοντές και τους ανθρώπους γύρω από το ιατρείο.
Μάλιστα, το ΚΙΦΑ Πειραιά μάς ζητάει να φέρουμε φάρμακα που δεν χρειαζόμαστε για να ενισχύσουμε το ξεκίνημα το εγχειρήματος.