Live τώρα    
ΙΓΜΕ / Θετική πράξη η επανασύσταση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΙΓΜΕ / Θετική πράξη η επανασύσταση

Επικροτεί την επανασύσταση του ΙΓΜΕ από την κυβέρνηση, "ως αποτέλεσμα των πεντάχρονων αγώνων, τόσο των ίδιων των εργαζομένων στο Ινστιτούτο όσο και από την απαίτηση των επιστημονικών φορέων και της κοινωνίας των πολιτών", το ελληνικό δίκτυο Φίλοι της Φύσης.

Σε ανακοίνωσή τους οι Φίλοι της Φύσης χαρακτηρίζουν ιδιαίτερα θετική πολιτική πράξη την «επανασύσταση του ΙΓΜΕ ως φορέα έρευνας του Ορυκτού Πλούτου, στο πλαίσιο της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, με σεβασμό στο φυσικό και στο ανθρωπογενές περιβάλλον» και με την προϋπόθεση ότι θα λειτουργήσει πραγματικά σύμφωνα με τις αρχές του ιδρυτικού νόμου «Περί ιδρύσεως Ινστιτούτου Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΙΓΜΕ).

Θεωρούν δε ότι αποτελεί αναγκαιότητα η άμεση λειτουργία του ΙΓΜΕ, "μιας και υπάρχουν σοβαρά και μεγάλα περιβαλλοντικά προβλήματα σε εξέλιξη, όπως π.χ. η ρύπανση εδαφών και του υδροφόρου ορίζοντα, ο σχεδιασμός μεγάλων επενδύσεων στον τομέα των εξορύξεων (π.χ. χρυσός στη Χαλκιδική, Θράκη κ.λπ.)".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0