Live τώρα    
Το ΙΓΜΕ (ξανα)γίνεται αυτόνομο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Το ΙΓΜΕ (ξανα)γίνεται αυτόνομο

Aυτονομείται και πάλι το ΙΓΜΕ (Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών) από τους ελάχιστους ερευνητικούς φορείς δημόσιου χαρακτήρα μετά την τυφλή συγχώνευσή του, στην οποία είχε προχωρήσει το 2011 ο τότε ΥΠΕΚΑ Γ. Παπακωνσταντίνου, με το Εθνικό Κέντρο Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης.

Από την τερατογένεση είχε δημιουργηθεί το Εθνικό Κέντρο Βιώσιμης και Αειφόρου Ανάπτυξης. Με την 1247/24.6.2014 απόφαση του υπουργού ΠΑΠΕΝ Π. Λαφαζάνη και των αναπληρωτών ΠΑΠΕΝ Γ. Τσιρώνη, Οικονομικών Δ. Μαρδά και Ν. Βαλαβάνη, καταργείται η ΚΥΑ συγχώνευσης των δύο φορέων.

Το ΕΚΠΑΑ, με έδρα τη Βίλα Καζούλη, επαναποκτά τον "ιδρυτικό" του τίτλο, του 2000, αλλά παραμένει άγνωστο αν ποτέ υλοποιηθεί ο ιδρυτικός σκοπός του για παραγωγή έγκυρης πληροφορίας για το περιβάλλον, αφού ποτέ δεν στελεχώθηκε επαρκώς και λειτουργούσε με αποσπάσεις.

Σύμφωνα με τη νέα ΚΥΑ, όλο το προσωπικό του καταργούμενου ΕΚΒΑΑ, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, μεταφέρεται και καθίσταται αυτοδικαίως προσωπικό του ΙΓΜΕ με την ίδια σχέση εργασίας και εντάσσεται στις αντίστοιχες οργανικές θέσεις που περιλαμβάνονται στον επαναφερόμενο σε ισχύ Κανονισμό Κατάστασης Προσωπικού του ΙΓΜΕ. Μισθωτοί με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου συνεχίζουν να παρέχουν την εργασία τους στο ΙΓΜΕ κατά τους όρους της σύμβασής τους.

Το αποσπασμένο προσωπικό του ΕΚΠΑΑ συνεχίζει να υπηρετεί σε αυτό, εκτός των εργαζομένων στην καταργούμενη Διεύθυνση Υποστήριξης και Ανάπτυξης του ΕΚΒΑΑ, οι οποίοι επιστρέφουν στις οργανικές θέσεις των υπηρεσιών από τις οποίες έγινε η απόσπαση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0