Live τώρα    
Γιατροί του Γ.Κ.Νίκαιας: "Έκπληξη και οργή για την καταγγελία"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γιατροί του Γ.Κ.Νίκαιας: "Έκπληξη και οργή για την καταγγελία"

Την έντονη αντίδρασή τους εκφράζουν, μέσω της "Αυγής", οι γιατροί του Διαβητολογικού Κέντρου του Γενικού Κρατικού Νικαίας στην πρόθεση του Σώματος Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας - Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ) να προχωρήσει σε έλεγχο στο κέντρο προκειμένου να διαπιστώσει εάν ευσταθεί καταγγελία ιδιώτη γιατρού περί κατευθυνόμενης συνταγογράφησης στο κέντρο.

Συγκεκριμένα, οι γιατροί του Διαβητολογικού Κέντρου του Γενικού Κρατικού Νικαίας αναφέρουν στην "Αυγή":

"Έκπληξη αλλά και αγανάκτηση μας προκάλεσε η αναφορά στον Τύπο ότι στο Διαβητολογικό Κέντρο συνταγογραφούμε συστηματικά και άνευ αιτιολόγησης ακριβά φάρμακα για τον διαβήτη. Θέλουμε να τονίσουμε ότι τα ανωτέρω στερούνται παντελώς ακρίβειας και διερωτόμαστε για τη σκοπιμότητα της συγκεκριμένης αναφοράς.

Στο Διαβητολογικό Κέντρο του Γ.Ν. Νίκαιας, παρακολουθούνται 12.000 άτομα με διαβήτη, λειτουργεί 5 ημέρες την εβδομάδα, με 30-40 περιστατικά ημερησίως, πολλά εκ των οποίων παραπέμπονται από ιδιώτες γιατρούς, που κατά κανόνα χρήζουν εξειδικευμένης θεραπείας. Στις περιπτώσεις αυτές η χρήση 'ακριβών' φαρμάκων αποτελεί αναγκαιότητα και είναι σύμφωνη με επιστημονικά και θεσμικά δεδομένα".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0