Το ιστορικό αρχείο της ΕΛ.ΑΣ. ανοίγει παράλληλα με το ξεκίνημα του Πολιτιστικού Κέντρου της ΕΛ.ΑΣ., που χθες παρουσιάστηκε το Διοικητικό του Συμβούλιο από τον Γ. Πανούση.
"Ιδίως σε αυτή τη δύσκολη φάση της προσπάθειας συμφιλίωσης της Ελληνικής Αστυνομίας με την κοινωνία και της κοινωνίας με την Αστυνομία, όπου η οποιαδήποτε αμφισβήτηση ή υποβάθμιση του ρόλου, του θεσμού της Δημοκρατίας που είναι η αστυνομία, είναι αδιανόητη, έχουμε ανάγκη από αλήθειες» ανέφερε ο Γ. Πανούσης σχετικά με το ιστορικό αρχείο της αστυνομίας, για το οποίο μια επιτροπή από ιστορικούς έχει ήδη έρθει σε επαφή με αρμόδια στελέχη της Αστυνομίας, για να γίνει η πρώτη καταγραφή και κατηγοριοποίηση του υλικού. Αναμένουν χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ και συνδρομή από το ΚΕΜΕΑ.