Live τώρα    
ΣΥΡΙΖΑ: Στη μάχη όλοι για μια δημοκρατική ανοιχτή δημόσια ραδιοτηλεόραση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΥΡΙΖΑ: Στη μάχη όλοι για μια δημοκρατική ανοιχτή δημόσια ραδιοτηλεόραση

Χαιρετίζει την επαναλειτουργία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ο ΣΥΡΙΖΑ και καλεί όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να δώσουν τη μάχη ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν το δημοκρατικό δικαίωμα στην αμερόληπτη ενημέρωση και τον πολιτισμό με γνώμονα τις ανάγκες της κοινωνίας.

Αυτό σημειώνει με ανακοίνωσή του χθες υπογραμμίζοντας ότι η γιορτή στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ δίνει και το στίγμα μιας δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ανοιχτής στην κοινωνία. Όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ: «Η επανέναρξή της συνιστά μια μεγάλη νίκη της δημοκρατίας, των κοινωνικών αγώνων και του πολιτισμού. Η αυταρχική απόφαση της κυβέρνησης Σαμαρά που οδήγησε στο 'μαύρο' τους τηλεοπτικούς δέκτες της χώρας και στην παράνομη απόλυση όλων των εργαζομένων της είχε προκαλέσει τη διεθνή κατακραυγή από σωρεία θεσμικών παραγόντων από το πολιτικό και δημοσιογραφικό φάσμα ολόκληρης της Ευρώπης, με προεξάρχουσα την ίδια την Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU).

Δύο χρόνια μετά το 'μαύρο', λοιπόν, η επαναλειτουργία του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα, μετά την έγκριση του σχετικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης από τη Βουλή, συνιστά τη δικαίωση όλων όσοι αγωνίστηκαν για να μην χαθεί η δημόσια ενημέρωση, αλλά και όσων στήριξαν την προσπάθεια αυτή».

* Την επαναλειτουργία της ΕΡΤ χαιρετίζει με ανακοίνωσή της και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών εκφράζοντας την ελπίδα ότι η ΕΡΤ «θα ανταποκριθεί σωστά στην αποστολή των δημόσιων -όχι κρατικών ή κυβερνητικών- Μέσων Ενημέρωσης να διαδραματίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στη δημοκρατία, παρέχοντας πλουραλιστική, ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση στους πολίτες».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0