Live τώρα    
Ευρωπρόστιμο 11,5 εκατ. συζητείται την 1η Ιουλίου / Οριστική λύση για τα λύματα ζητά το υπουργείο Εσωτερικών
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ευρωπρόστιμο 11,5 εκατ. συζητείται την 1η Ιουλίου / Οριστική λύση για τα λύματα ζητά το υπουργείο Εσωτερικών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

Σε νέα σύσκεψη καλεί τους δημάρχους Ραφήνας – Πικερμίου Β. Πιστικίδη και Σπάτων – Αρτέμιδας Δημ. Μάρκου ο γ.γ. Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλητων, Ευ. Καπετάνιος, προκειμένου να δοθεί οριστική λύση στο ζήτημα των λυμάτων, καθώς μέχρι στιγμής οι δημοτικές αρχές δεν έχουν προχωρήσει σε κανέναν σχεδιασμό. Σημειωτέον ότι πρόστιμο που υπερβαίνει τα 11,5 εκατ. ευρώ επικρέμεται πάνω από έξι ΟΤΑ και αναμένεται να προσδιοριστεί επ' ακριβώς στη δίκη της Ιουλίου από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

"Πρέπει να βρεθεί μια οριστική λύση και όχι ακόμη μία αποσπασματική, όπως γινόταν τόσα χρόνια" τόνισε στους δημάρχους κατά τη χθεσινή ευρεία σύσκεψη ο Ευ. Καπετάνιος, καλώντας τους να επιταχύνουν τις σχετικές διαδικασίες για την κατασκευή αποχετευτικού δικτύου και βιολογικού καθαρισμού.

Το πρόστιμο αφορά τους οικισμούς Λευκίμμης στην Κέρκυρα, Μαρκόπουλου, που όμως έχουν ολοκληρώσει τις διαδικασίες, Κορωπίου, όπου τα έργα είναι υπό κατασκευή, Μαραθώνα και της Ν. Μάκρης, όπου έχει καταγραφεί σημαντική καθυστέρηση, Ραφήνας και Αρτέμιδας, όπου οι δημοτικές αρχές διεκδικούν να συνδεθεί το αποχετευτικό δίκτυο με τον αγωγό της Ψυτάλλειας.

Οι δήμαρχοι τόνισαν ότι "τα πρόστιμα είναι αδύνατον να τα χρεωθούν οι δήμοι" και εξέφρασαν τη δυσφορία τους για το γεγονός ότι επιβάλλονται πρόστιμα ακόμη και για την ποιότητα εκρεόμενων υδάτων. "Ελπίζουμε να γίνουν δεκτά τα αποτελέσματα από τον έλεγχο των επεξεργασμένων υδάτων του βιολογικού καθαρισμού της Λευκίμμης και να μην επιβληθεί πρόστιμο" είπε στην "Α" ο δήμαρχος Κέρκυρας Κ. Νικολούζος, επισημαίνοντας, όμως, ότι ο αριθμός των συνδέσεων με το αποχετευτικό σύστημα κινείται ακόμη σε χαμηλά επίπεδα στην περιοχή.

Στις γραφειοκρατικές δυσκολίες αναφέρθηκε μιλώντας στην "Α" ο δήμαρχος Κορωπίου Δημ. Κιούσης, εκτιμώντας ότι "εάν 'ξεκολλήσει' η χρηματοδότηση από το Γενικό Λογιστήριο, το αποχετευτικό δίκτυο θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2015 και από τις αρχές του 2016 θα μπορέσει να γίνει η δημοπράτηση του έργου των συνδέσεων των οικημάτων".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0