Για την αντιπυρική περίοδο ετοιμάζονται στην Κατεχάκη και το αρχηγείο της Πυροσβεστικής. Χθες πραγματοποιήθηκε σχετική σύσκεψη στο συντονιστικό της πυροσβεστικής υπό τον αναπληρωτή υπουργό Γ. Πανούση, στην οποία συμμετείχε και ο γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Τ. Μαυρόπουλος. Η πολιτική και φυσική ηγεσία ενημερώθηκε από τον κάθε διοικητή ξεχωριστά για τα βασικότερα θέματα που απασχολούν τις υπηρεσίες των Περιφερειών τους. Κατά πληροφορίες η ηγεσία της Κατεχάκη δεσμεύτηκε να λάβει, στο μέτρο του δυνατού, τις απαραίτητες νομοθετικές πρωτοβουλίες και θεσμικές παρεμβάσεις όπου απαιτούνται ώστε να ξεπεραστούν κάποια προβλήματα.