Στην κατάργηση 7.800 θέσεων εργασίας, από τις οποίες 3.300 στη Γερμανία, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει η γερμανική εταιρεία Siemens, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιοργάνωσης που ανακοινώθηκε την περασμένη άνοιξη με στόχο να εξοικονομηθεί ένα δισεκατομμύριο ευρώ και στο πλαίσιο της μετακύλισης του κόστους της κρίσης στις πλάτες των εργαζομένων.
Ο όμιλος, ο οποίος αριθμεί περισσότερους από 300.000 εργαζομένους, διευκρινίζει σε ανακοίνωσή του πως οι θέσεις εργασίας που καταργούνται αφορούν κυρίως τις διοικητικές υπηρεσίες και τις διευθυντικές θέσεις.
Σε 7.800 απολύσεις προχωράει η Siemens